5. lis 2010.

Prvi simptomi bolesti

Ova bolest je drugačija od ostalih, dolazi polako ali teško se je riješiti.
Prvi put me uhvatilo u sred noći, probudila me jaka bol u gornjem dijelu želuca.Iskreno u početku nisam ni znao kako bolovi započinju jer me bol uvijek probudila.Čak nisam ni sumnjao kad su me povremene tegobe upozoravale kako dolazi još jedna noć bez sna.Uglavnom takvi povremeni bolovi su mi se javljali u rasponu od nekih 6 mjeseci.Prije toga sam mogao jesti bilo što, čak sam u par navrata pojeo i pokvarenu paštetu, pa grah od tjedan dana itd... i nikad nisam imao nikakvih problema

Sekini svatovi, dan prije slavlja, naručen catering sa hrpom mesa, gljiva, umaka, salate i ostalih sočnih i slatkih jela kojem niko nemože odoljeti.Kako sam se nažderao jaooooo.
Zovu me da izađemo na cugu, ja kažem "ne mogu malo me leđa bole".
I to je bio početak.
U početku nisam sumnjao.Svaka bol me počinjala upravo od leđa i polako prelazi na prednji dio želuca i popne se skroz do jednjaka.Do tog trenutka sam već bio u agoniji.Neizdrživi bolovi zbog kojih sam završio na hitnoj pomoći, pa na zaraznom gdje sam već bio dehidrirao pa su mi dali infuziju, razni pregledi i testovi.
Bolovi su trajali nekih 20 sati i bez imalo milosti nije bilo ni minute odmora.Imao sam 28 godina i tada sam po prvi put u životu stvarno pomislio da umirem.
Na kraju su mi piknuli neki koktel inekciju i sve se smirilo.Došao sam doma ni neznajući kako sam uopće i došao do kuće.Legao u krevet i prespavao sestrine svatove.
Sutradan sam odlučio da idem kod doktora i za tjedan dana sve će proć.Kako sam se prevario.

3 komentara:

  1. Dobar dan! I ja se već 10 godina borim sa kroničnim gastritisom kod mene je bio okidač veliki stres u kombinaciji sa helikobakteri koje sam se uspjela riješiti tek nakon 4 kure koktela tableta i poslje toga mi se gastritis javljao barem svaka tri mjeseca dok nisam čula za homeopata dr .Soltyšek u zagrebu koji me izlječio dobivala sam neke injekcije u predjelu želuca za obnavljanje sluznice i poslje toga 5 godina nisam imala nikakvih problema ,ali nakon dvije trudnoće dobila sam želučanu kilu koja me isto tako dosta maltletira i ono najgore od poslje poroda zbog obilnih menstruacija sam postala anemična pa me doktorica našopala raznim tabletama i sad se opet počeo javljati gastritis samo sa drukčijim simptomima pritiskom u prsima i ako ne podrigujem non stop imam osjećaj da ću imati infark i onda me još malo opere psiha i idem na hitnu uvjerena da ću doživjeti srčani,a doma imam djecu od 3 i 5 godina pa ti funkcioniraj uz sve to. Užas.

    OdgovoriIzbriši
  2. Takoder i sama patim od gastritisa
    I covjek se optereti i fizicki i psihicki od te muke i bolova. Neznas vise ni sta bi jeo. Al ono sto ja vidim da mi je ok su piletina na maslacu ,junetina,luk,maslinovo ulje,bademi,banane,spinat,krumpir,bundeva,mrkva,bijela tjestenina najobicnija,dvopek,pokoji fermentirani mlijecni proizvod,riza,kivi,bundeva,caj od kamilice i malo donata. I to je to.... bez kave slatkisa,cigareta,nista kiselo ljuto vruce hladno. Zacina,jedino malo soli.nakon jela uspravan zeludac stojim ili uspravno sjedim. I tesko je vodit takav zivot ,odrekne se covjek svega a opet je bol svakodnevna,neda da zivis normalno

    OdgovoriIzbriši
  3. U jela i malo kurkume ,pola male zlicice. I chia i lan

    OdgovoriIzbriši