6. lis 2010.

4 godine pakla

Od samog početka nisam znao kakva je to bolest, čak i odlaskom kod liječnika nisam ništa znao.
Nakon već mjesec dana prvih simptoma znao sam da se neću lako riješiti boleštine koja mi je počela uništavati život.
U tim počecima još sam vodio neki društveni i poslovni odnos sa ljudima ali to se kasnije promjenilo.
Počelo mi je smetati na poslu, odem u goste i počne bol pa sam bio jakooo "druželjubiv" tako da sam se brzo pokupio i otišao.Ljudi oko mene su poćeli primjećivati moje ponašanje i polako sam se počeo odvajati od njih.
Najgore je bilo na poslu.Uhvati te u sred bijela dana pred klijentom kojem moraš ponuditi uslugu.Nemožeš pobjeći, počnem se preznojavati.Čovjek sa druge strane stola pomisli kako nešto muljam, prešućujem i naravno odustaje.Da ne kažem kakav je bio uticaj na moga poslodavca kada je prodaja naglo opala a imao sam najbolje rezultate.

Doma je bila ista situacija, jutro bez bolova, dodjem kući sa posla i pojavljuju se prvi znakovi bolesti, nadutost, blaga bol u leđima koju sam pripisivao pretjeranom sjedenju u radnoj stolici a i u doma u fotelji za kompjuterom.Pokušao sam razne vježbe rastezanja ali to još samo pogorša ionako lošu situaciju.

Kako je vrijeme prolazilo, bolest je bila još gora.Terapije više nisu pomagale, samo su malo odgodile bol.
Najgore od svega je što pojesti.Šta god sam ubacio u sebe nakon sat vremena počinje žgaravica i zatim bolovi.
Bio sam već izluđen, umoran, nisam imao snage za dalje.Morao sam nešto promjeniti pod hitno.

3 komentara:

  1. Poštovanje Damire! I ja isto imam gastritis već dugo vremena. Bole me leđa, evo i sada. Ništa mi živo ne pomaže, ni tablete ma ništa. I ne znam šta da radim. I šta mi može pomoći

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav svima sa problemom gastritisa, interesira me dali je netko imao problem koji se manifestira vrlo učestalim ali stvarno izrazitim refluksom-podrigivanjem.Lječnica kaže a proljeće itd. kaže da će to prestati, pijem kolntrolok + peptoran + reglan i uz put kapi neke, Donat Mg, tegobe baš ne posustaju već više od 20 dana. Inaće kron.gasrobulbitis od prije 25.g. ponekad Helik bak.-trenutno negat.Nemam skoro nikakve bolove ali to podrigivanje užas u serijama po nebrojano puta. Jel netko imao sličan problem.HVALA.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bivši i ja smo prekinuli prije godinu i 2 mjeseca, a ja sam bila u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile prekinute. Pokušao sam doći do njega na društvenim mrežama, ali me maknuo s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i oni su mi rekli da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Svaki dan sam plakala i plakala jer sam ga jako voljela. Dok nisam rodila i beba nije imala godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla i nemam novca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala sestri i rekla joj svoj problem i rekla da zna za moćnu čaroliju koju je bacila dr alaba koja joj pomaže kad nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-pošte i rekao je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena stavila urok na mog muža i rekla da će mi pomoći da razbijem čaroliju kako bi mi se moj muž zauvijek vratio i da će biti moj. Bilo mi je veliko iznenađenje što se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čarobnjaku. Molim se da će dugo živjeti i raditi više od svog prekrasnog djela. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On ti može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti putem gmail adrese: dralaba3000@gmail.com ili ga možete dobiti putem njegovog vibera/whatsappa: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši