6. lis 2010.

Početak liječenja

Prvo moje upozorenje ako sumnjate na bolesti želuca, odmah morate posjetiti liječnika.
Ja nisam doktor i nemogu postavljati dijagnozu.Dijagnoze mogu biti razne, znači u mojem slučaju kronični gastritis sa GERB (gastroezofagealna refluksna bolest), pod ostalo helicobacter pylori bakterija, čir ili više njih itd... dakle obavezno kod svoga liječnika koji će vas uputiti na pretrage.

Odlaskom kod liječnika sam dobio tablete Controloc koje su pomogle na neko vrijeme.
Liječnik mi je dao i uputnicu za gastroskopiju koju sam odgađao.To je bila velika greška.
Uglavnom 6-7 mjeseci sam bio na Controloc tabletama od kojih je bolest privremeno nestala.
Kasnije se bolest ponovo pojavila ali u još gorem izdanju.Bolovi su bili intezivniji, znalo me uhvatiti na poslu, u bilo koje doba dana za razliku od prije, samo po noći.
Tada sam definitivno odlučio otići na kompletne pretrage i dijagnostika je bila kronični gastritis sa GERB.

U ostalim postovima neću više opisivati liječničku terapiju jer ćete ionako dobiti upute od liječnika.
Ono što ću opisati je dio koji sam jako teško naučio a koji baš i nije lako dostupan baš onda kad ti treba.
To su iskustva sa prehranom, koja jela izbjegavati koja upotrebljavati, što raditi da bi spriječili bolove i ako se pojave kako ih ublažiti.

Prije nego dovršim ovaj blog do kraja slobodno komentirajte i napišite što vas muči ja ću vam pokušati pomoći.

Nema komentara:

Objavi komentar